otrdiena, 2009. gada 24. februāris

Veselības minimums

Arvien vairāk pieejama informācija, kas skaudri liecina, ka esam nevērīgi pret savu veselību. Un šajos krīzes laikos tā jau ir pārāk liela greznība. Esmu atklājusi savdabīgu veselības minimumu,ko ikvienam būtu jāievēro.
Pirmkārt, katru dienu jāizdzer vismaz divi litri pliks ūdens, lai daļu vielmaiņas procesos radītās indes izskalotu ārā. Nu daudziem nepatīk biežāk iet uz poda, bet slimot laikam ir patīkamāk:)
Otrkārt, ik dienas pusstundu mērenā tempā jāiet kājām. Ejot tiek nodarbināti visi muskuļi un zarnu trakts saņem savdabīgu masāžu, kas vēlāk atvieglo izejas procesus. Ir svarīgi visu no organisma izdabūt ārā, lai nesaindētos. Nu pirmie divi pamatnosacījumi izpildāmi visiem, jo tie neko nemaksā.
Treškārt, jālieto daudz dārzeņu ikdienā: burkāni, bietes, rutki, kāposti, sīpoli, ķiploki. Tas nepieciešams šķierdvielu nodrošināšanai, lai normalizētu vielmaiņu un atskābētu asinis. Citiem vārdiem, apturētu pūšanas procesus, kas rada indes kalnus mūs pašos.
Ceturtkārt, atteikties vai stipri ierobežot cukuru, baltos miltus un visus no tiem radītos produktus. Tas ir grūti, vai ne? Jo ieradumam ir milzīgs spēks.
Piektkārt, ikvienam, kurš grib sevi glābt, ir jādzer noni sula ik dienas vismaz pa 30 gramiem. Noni palīdzēs iegūt veselību un arī atbrīvoties no daudzām atkarībām. Piemēram, saldumi vairs tā neinteresēs, kafija un cigaretes nevilinās. Es pati to visu ar ģimeni esmu piedzīvojusi.

Izvēle jau katra paša ziņā. Man patīk justies labi, tāpēc cenšos labot savu veselību. Bet to es sapratu tik tad, kad "kaulainā" man acīs ieskatījās. Varbūt kādam patīk slimot, jo tad apkārtējie ir iejūtīgāki. Vislielākie rezultāti, ja viss veselības minimums ik dienas tiek pildīts. Apskati bildi, tad labāk sapratīsi:)

Nav komentāru: