piektdiena, 2009. gada 20. februāris

Noni vairo enerģiju

Cilvēkam raksturīgi gaidīt brīnumus, bet nepamanīt rezultātus:) Tā es varu apgalvot par daudziem man zināmiem noni sulas lietotājiem. Es pati pamanīju, ka man jau pēc pāris dienu sulas lietošanas pēkšņi pieauga enerģija. It kā jau es zināmu, ka tā var notikt, tomēr biju pārsteigta. Ja tagad pēc 9 mēnešu ikdienas sulas dzeršanas man prasītu, vai vēl joprojām jūtu šo enerģiju, teiktu, ka laikam gan. Nu gluži vienkārši esmu tā pieradusi justies labi, ka to vairs neuztveru par sulas nopelnu. Un tā varētu būt daudziem cilvēkiem:)

Sulu dzer visa mana tuvākā radu saime- meita, dēls,māsa, sešus mēnešus arī mamma. Un katram no viņiem enerģijas pieplūdums izpaudās pilnīgi citādi. Māsa pēkšņi vairs nevarēja aizmigt deviņos vakarā, kā bija radusi daudzu gadu garumā un sāka par to man sūdzēties: redz,ko tā sula dara. Nu, es teicu, kā tu vari gribēt ātri iet gulēt, ja klāt nākusi papildus enerģija? Varbūt lieto mazāk to sulu? Tomēr Irēnai iepatikās, ka var katru dienu pāris stundas ilgāk palikt nomodā. Laika gaitā, bet viņa sulu cītīgi lieto kopš septembra, dienas devu ir pat palielinājusi. It kā jau pietiek ar 30 gramiem dienā profilaksei, taču, ja grib ko vairāk, tad iesaka tik gramus, cik pašam ir gadu. Jo vairāk lieto, jo ātrāki rezultāti. Tomēr šis ir ilgstošs process.

Mana meita sulas ietekmē sāka ciešāk gulēt. Līdz tam viņai bija tāds caurs miegs, bieži modās. Tagad guļ kā ronis, pārstāja sāpēt galva.

Mana mamma, divdesmit gadus pēc insulta, sāka dzert noni pa 30 gramiem dienā un atbrīvojās no milzīgās miegainības. Sāka stipri mazāk gulēt, rosījās pa gultu. Bija tik aktīva, ka reiz pat gultā apgriezās otrādi, par ko es traki brīnījos, bet mamma tik smējās.

Visneticīgākais sulas ietekmei bija mans dēls, viņš ilgi tai pretojās, taču tagad ir tai ne vien uzticīgs, bet arī pateicīgs. Faktiski visi sajutāmies labāk, jo mūsu imunsistēma sāka atveseļoties. Un līdz ar enerģijas pieplūdumu kļuvām aktīvāki, bet tai pat laikā mierīgāki- ne tik nervozi. Tās bija mūsu pirmais ieguvums.

1 komentārs:

Maija teica...

Jā jā, šitais veselības dzēriens ir labs! Nesen kāda kolēģe uz mani tā ciešāk paskatījās un teica - Maija, kas tev ar seju? A kas? - izbijos. Nu - tev tāda gluda āda palikusi, ko tu esi darījusi? Savukārt mana kosmētiķe pamanīja, ka man vairs nav pumpu - vai tiešām tā sula darbojas? - viņa pārsteigta jautā. Re kā, darbojas gan :) Pagājuši 9 mēneši. Mēs jau te mājās smējāmies, ka, laikam, lai kaut kas piedzimtu, ir jāpaiet 9 mēnešiem :)